چه علل تنگی نفس در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه علل تنگی نفس در دیالیز

علل تنگی نفس در دیالیز چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز درمان زندگی حفظ است، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که بردن کسانی که علائم بیماری کلیوی، و تنگی نفس یکی از شایع ترین است.

چه چیزی باعث تنگی نفس در دیالیز؟

احتباس مایع یکی از دلایل عمدتا تنگی نفس است. برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این میزان طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بیش از حد مایع از حد می تواند در بدن انباشته شده و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز. حتی اگر دیالیز حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان کلیه های سالم موثر نیست. ساخت تا از علل بیش از حد مایعات ورم و فشار خون افزایش می یابد، که باعث می شود قلب سخت تر کار. بیش از حد مایع حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس است، که به دلیل احتمالی تنگی نفس در دیالیز می شود

به جز احتباس مایعات، کم خونی و فشار خون بالا / پایین نیز می تواند از دلایل تنگی نفس، بنابراین به عنوان یک بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود بگویید و اجازه دهید به شما کمک کند آنها برای پیدا کردن علل و پس از آن اقدامات مربوطه است.

اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار به دیالیز شما باید برخی از دستیار های درمانی دیگر برای از بین بردن کسانی عوارض دیالیز پیدا کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می توان آن را بیمار به دیالیز کمک زندگی می کنند بهتر توسط تسکین آن عوارض جانبی دیالیز. چه چیزی بیشتر، ممکن است کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز یا بردن کسانی که علائم ناشی از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: